20 Kommentarer på “

  1. Susanne Jonsson

    Så stämningsfullt med hjärtat. Och flera små hjärtan i hjärtat! Och ljuset i mitten, så fint som det bara kan vara!
    Blir lite nyfiken på vad det är för material i det? Anyhow, mycket vackert är det!
    Duktiga fina du!

    Reply
  2. a:Lisa

    Hurra,hurra va du gör mej glad,vilken underbar nyhet,har under en längre tid börjat tro att du var på väg bort,att du tröttnat på ditt boende ute i “ödemarken” Men nu blir min oro stillad,tack för att du istället rustar huset,så du slipper frysa så rysligt mycket.Du gör mej så glad Jonna,o du berör så mycket,så inatt kommer jag att somna glad,i visshet att du stannar.(åtminstone en tid till)Du behövs……….

    Reply
    • Jonna Post author

      Skönt o höra att du är lättad och glad att jag blir kvar. Du gör mig glad med din kommentar 🙂
      Kram

      Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.