En kommentar på “010402

  1. Anonym

    Äntligen vinter!
    Frostigt i kinderna och skönt med frisk luft.
    En vacker miljö uppskattas i denna annars så mörka tid!

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.