Stolt faster med lille Noak! I lördags var vi ute i skogen och grillade. Jag minns själv när jag var liten hur mycket det betydde för mig att få vara ute i skog och mark ,grilla, tälta osv. Det känns som det ger så mycket till barn. Så det ska börjas i tid! 🙂 Han tyckte verkligen om att vara i skogen, det märktes.

