Fick den här söta renen av Kristofer haha. Han är same och är ibland ute med renarna, och jag tycker ju det är så fascinerande. Har alltid tyckt att renar är så vackra. Under vinterhalvåret är det mycket renar här runt omkring Grundtjärn och jag bara älskar att se dem, förutom när de springer framför bilen i någon kilometer haha 😉

