I natt kom jag åter hem till Grundtjärn igen efter några riktigt härliga dagar i Stockholm.
Det var nyttigt och skönt att komma iväg från vardagen lite och bara göra något helt annat ett tag. Men som alltid känns det också skönt att vara tillbaks i mitt lugna Grundtjärn där nu snön nästan helt har smält bort.
Önskar er en riktigt glad påsk! ♥



Håller med du,lite nya intryck är inte fel.
Ni tjejer har det så bra!
Ni bara hoppa upp på kvasten o dra iväg när andan faller på 😉
“Borta bra men hemma bäst” heter det ju, och det stämmer attans så bra, men lite miljöombyte då och då skadar aldrig. 🙂
Då har du fått laddat batterierna med lite småfolkdos!
Nyttigt med miljöombyte!
Vilken fin bild med Noak och tulpanerna. Förstår om du saknar honom redan. 🙂
Låter fint att du tar några dagar för att ladda batterierna, med din aktivitet behövs lediga stunder. Härligt med lite gosande med lille Noak, fina bild. Glad och god fortsättning på Påsken!
Så mysiga bilder!
Glad Påsk till dig och Nanook!