Vilken himla tur att det finns maskrosor på sommaren när det är för ljust för att se natthimlen och stjärnfall. Om man blåser av alla frön från fluffbollarna i ett enda blås, så får man också önska sig något.
Hej Jonna.Skickar ett STORT grattis i efterskott till dej på födelsedagen.Hoppas du har det bra där uppe i Grundtjärn.Vi åker upp till huset i Resele i början av augusti och gör kanske en tur dit upp.Skulle vara kul att se var du bor och kanske kolla på ditt galleri.Många kramar från Hälsingland.
wow. dina fotografier är magiska.
Härlig bild -som alltid annars.
Det blir många nya maskrosor det…….
Fairy dust! Min första tanke. x) Ljuset är helt perfekt i denna bilden, ser så somrigt ut!
Inget maskrosvin? Sägs vara magisk dryck under ljusa sommarnätter och göra underverk.
Hej Jonna.Skickar ett STORT grattis i efterskott till dej på födelsedagen.Hoppas du har det bra där uppe i Grundtjärn.Vi åker upp till huset i Resele i början av augusti och gör kanske en tur dit upp.Skulle vara kul att se var du bor och kanske kolla på ditt galleri.Många kramar från Hälsingland.
Hoppas alla dina önskningar slår in! Det är du värd!