Jag börjar dagen med en kopp te och njuter av morgonsolen som lyser in genom köksfönstret och värmer mig efter den kalla natten.
8 Kommentarer på “Morgonstund”
Sofia
Hej Jonna! Vilken härlig bild med morgonsolen som lyser in genom fönstret, nu börjar våren närma sig! Vi åker upp till stugan lördag fm, kanske vi ses?? Kram Sofia
Hej! I Sommar gör jag det, i sommar flyttar jag till min mosters gård mitt ute i ingenstans för att spendera sommaren i ett eget hus på gården. Toreboa. Tack var dig, åh älskade fina tack vare dig tar jag beslutet. Min hund och jag flyttar ut dit, sen får vi se om vi kommer tillbaka.
Hej! Åh men vad glad jag blir att höra att du vill göra samma sak. Jag tror inte du kommer ångra dig! Och det är ju perfekt att göra det på sommaren, då är det ju varmt och skönt 🙂 Vart ligger Toreboa någonstans? Då bor vi ungefär på samma sätt, i ett hus själva med våran hund 🙂 Det är mysigt!! Tack fina du för din kommentar! Blir så glad!!! 🙂
Hej, vilken härlig blogg 😀 och vad härligt att du följde dit hjärta. Du tar fantastiska bilder. Jag är själv på väg att köpa en digital systemkamer, har alltid tyckt om att fotografera men aldrig haft råd men rätt utrustning. Har du nå tips och råd vad jag ska köpa, jag vill köpa en bra kamera och ett bra objektiv eller två, men det är en djungel och när jag läser om kamerorna så verkar ena bättre än den andra. så min undran är, har då något tips i kamera djungeln??? och vilket Objektiv ska jag ha? Jag vill ta kort på naturen.
Hej Cathrine! Tack för din kommentar! Vad kul att du ska köpa en systemkamera! =) Förstår hur du känner dig, det är verkligen en djungel. Och alla säger olika saker om vad som är en bra kamera osv. Jag kan egentligen inte så mycket om andra kameror än den jag själv har. Jag har en Nikon D90, med objektiv 18-200 mm. Tycker denna kameran är helt suverän! Plus att man kan filma med den i HD. Den är något att växa i 🙂 Jag hade en Nikon D80 förut (som blev snodd) och den tyckte jag också var jättebra! Jag vet ju inte i vilken prisklass du vill att kameran ska ha. Jag har en kompis som hade en Nikon D50, och den tycker jag verkar jättebra om man vill ha en lagom bra kamera för ett bra pris. Det beror ju helt på hur mycket pengar du vill lägga på kameran. Eftersom jag inte känner att jag är rätt person att fråga om kameror så skulle jag tipsa dig att gå till någon fotobutik och prata med någon som är duktig, och som kan hjälpa dig hitta en bra systemkamera som passar dina önskemål 🙂
Hej, tack för dit svar 😀 vad lustigt att du har en Nikon D90 för det är precis vad jag har funderat på ett tag:D låter bra att det är en kamera att växa i och filmfunktion är ett plus. Då ska jag besöka butikerna och känna in hur kameran känns, så kanske jag slår till på en sån 😀 Tack för din inspirerande blogg, du visar världen att naturen är så mycket viktigare än den materiella köphetsen. tack.
Hej igen! Okej vad kul att du tänkt köpa en Nikdon D90! Rekommenderar den verkligen!! 🙂 Du kommer inte ångra dig 🙂 Tack för det fina du skrev om min blogg! Blir så glad!! =))
Hej Jonna!
Vilken härlig bild med morgonsolen som lyser in genom fönstret, nu börjar våren närma sig!
Vi åker upp till stugan lördag fm, kanske vi ses??
Kram Sofia
Så härligt med sol, här skiner den med sin frånvaro
Hej! I Sommar gör jag det, i sommar flyttar jag till
min mosters gård mitt ute i ingenstans för att spendera sommaren
i ett eget hus på gården. Toreboa. Tack var dig, åh älskade fina tack vare dig
tar jag beslutet. Min hund och jag flyttar ut dit, sen får vi se om vi
kommer tillbaka.
Hej!
Åh men vad glad jag blir att höra att du vill göra samma sak. Jag tror inte du kommer ångra dig! Och det är ju perfekt att göra det på sommaren, då är det ju varmt och skönt 🙂 Vart ligger Toreboa någonstans?
Då bor vi ungefär på samma sätt, i ett hus själva med våran hund 🙂 Det är mysigt!!
Tack fina du för din kommentar! Blir så glad!!! 🙂
Kramar!!
Hej, vilken härlig blogg 😀 och vad härligt att du följde dit hjärta. Du tar fantastiska bilder. Jag är själv på väg att köpa en digital systemkamer, har alltid tyckt om att fotografera men aldrig haft råd men rätt utrustning. Har du nå tips och råd vad jag ska köpa, jag vill köpa en bra kamera och ett bra objektiv eller två, men det är en djungel och när jag läser om kamerorna så verkar ena bättre än den andra. så min undran är, har då något tips i kamera djungeln??? och vilket Objektiv ska jag ha? Jag vill ta kort på naturen.
mvh Cathrine
Hej Cathrine!
Tack för din kommentar! Vad kul att du ska köpa en systemkamera! =) Förstår hur du känner dig, det är verkligen en djungel. Och alla säger olika saker om vad som är en bra kamera osv. Jag kan egentligen inte så mycket om andra kameror än den jag själv har. Jag har en Nikon D90, med objektiv 18-200 mm. Tycker denna kameran är helt suverän! Plus att man kan filma med den i HD. Den är något att växa i 🙂 Jag hade en Nikon D80 förut (som blev snodd) och den tyckte jag också var jättebra! Jag vet ju inte i vilken prisklass du vill att kameran ska ha. Jag har en kompis som hade en Nikon D50, och den tycker jag verkar jättebra om man vill ha en lagom bra kamera för ett bra pris. Det beror ju helt på hur mycket pengar du vill lägga på kameran. Eftersom jag inte känner att jag är rätt person att fråga om kameror så skulle jag tipsa dig att gå till någon fotobutik och prata med någon som är duktig, och som kan hjälpa dig hitta en bra systemkamera som passar dina önskemål 🙂
Lycka till! =))
Kram!
Hej, tack för dit svar 😀 vad lustigt att du har en Nikon D90 för det är precis vad jag har funderat på ett tag:D låter bra att det är en kamera att växa i och filmfunktion är ett plus. Då ska jag besöka butikerna och känna in hur kameran känns, så kanske jag slår till på en sån 😀 Tack för din inspirerande blogg, du visar världen att naturen är så mycket viktigare än den materiella köphetsen. tack.
kram Cathrine
Hej igen!
Okej vad kul att du tänkt köpa en Nikdon D90! Rekommenderar den verkligen!! 🙂 Du kommer inte ångra dig 🙂
Tack för det fina du skrev om min blogg! Blir så glad!! =))
Kramar!