17 Kommentarer på “Videoblogg!

  1. Eva i Aten

    Du är då för rar, Jonna! Jättegullig liten videosnutt! Önskar dig och din mamma verkligen lycka till med försäljningen av era smycken via den nya hemsidan! Verkligen vackert namn…Nordkristall! Like!
    Ha en fin vecka!

    Reply
    • Jonna Post author

      Tack Eva!! 🙂 Glad jag blir att du gillar namnet Nordkristall! =)
      Ha en fin vecka du också! Kramar!

      Reply
    • Jonna Post author

      Ja åhh det hade varit SÅ kul om vi kunde träffas med hundarna. Tääänk vilken syn att få se Zack och Nanook träffas för första gången 🙂 Far och son. Åh vad vackert 🙂 Dom skulle nog tycka om varandra!

      Reply
  2. Nicklas

    Kör försiktigt i halkan och mörkret. Håller snön på att smälta bort hos dig nu?
    Hos mig har det varit tio plusgrader i dag. God natt!

    Reply
  3. Johanna

    Men Jonna! Filma sådär när det är, som du säger, JÄTTEHALT på vägen 🙁 Inte okej! Koncentrera dig på att köra och filma när du INTE kör istället.

    Stor kram

    Reply
  4. Maya

    Var rädd om Er! Inte filma/ringa/SMSa/MMSa när man kör bil…! Bättre om Du stannar bilen nästa gång, okej? Som sagt, var rädd om Er! (Och andra)

    Ha en fin vecka!

    Reply
    • Jonna Post author

      Åhhh! 🙂 Gud vad glad jag blir att det är han. Det var evigheter sedan jag sist pratade med honom. Skulle bli så glad om du ville hälsa från mig och ge honom en meeeega stor kram från mig!! 🙂

      Reply
  5. Jonna Post author

    Vad goa ni är som tänkte på det och brydde er ! 🙂 Jag hade faktiskt inte en tanke på det när jag gjorde videobloggen. Nästa gång jag plötsligt får för mig att videoblogga när jag kör bil lovar jag att stanna bilen 😉
    Jag får skylla på att jag är kvinna och helt enkelt väldigt duktig på att göra två saker samtidigt 😉

    Reply
  6. konstapeln Tord Mård

    Dagens notis: i by blaskan Lilla GT

    Isprinsessa Jonna Jinton som troligen var drogad stoppades i går kväll i närheten av Grundtjärn.
    Jonna Jinton zickzackade på vägen på ett vådligt sätt enligt vittnet Björn Ripa.
    Vi hittade stora mängder av drogen Plopp i bilen och runt munnen på Jonna säger konstapeln Tord Mård

    Jonna försökte förklara sig “Det var inte jag! det var Sofie!!!

    Andre chauffören vid namn Nanook Jinton vägrade svara på frågor vid förhör enligt konstapeln Tord Mård

    Vi har lånat ett reportage från vår systertidning angående kvinnor och bilkörning.
    http://www.aftonbladet.se/bil/article12207545.ab

    Vi rekomenderar även Jonna en vattentät Actioncam mini,GoPro,Kodak Playfull m.m med bla sugpropp.

    😉

    Reply
    • Jonna Post author

      Hahahah jag skrattade så jag fick ont i magen när jag läste det där! Haha vilka detaljer, tänk att du la märke till plopp-pappret 😀
      Kram! / Jonna

      Reply
      • konstapeln Tord Mård

        Hmmm försök inte prata bort dig nu vi jagade dig med Polisparken i nästa 59kmh och är ganska trötta.
        Typiskt bonraggare med wunderbaum och raggarglasögon.

        Vi tror oss nu har underlag för en husranskan .

        Vi är inte dumma så vi kommer inte att säga till när vi skall gå igenom din vedhög efter Plopp.
        Ev ons kl 11.00 kommer det att ske om det inte inträffar några andra stora fall i Grundtjärn.
        Vi kommer att bära in all ved i stugan och kontrollera vara och ett efter gömmor.
        Okluven ved kommer att klyvas och kontroleras mycket noga.

        Som straff får du bära ut allt själv.
        Oss lurar du inte.

        Lagens långa godistarm når dig alltid 😉

        Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.