fotograf Cecilia Möller 28 november, 2011 at 19:56Oj! Jag gillar den här bilden oerhört mycket! Snyggt. Reply ↓
Många tankar 30 november, 2011 at 02:35Många låtar som skulle passa den bilden! Här är en… http://www.youtube.com/watch?v=fTJrVVDVfqA Reply ↓
Jonna Post author2 december, 2011 at 01:47Tack alla ni!! Så glad att ni gillade storm-bilden!! 🙂 Kram! ♥ Reply ↓
VACKERT
Oj! Jag gillar den här bilden oerhört mycket! Snyggt.
Vilken underbar bild!
Så mycket liv i den bilden! Gillar den skarpt!
vacker bild.
En bild säger mer än tusen ord.
Läcker bild
Många låtar som skulle passa den bilden!
Här är en…
http://www.youtube.com/watch?v=fTJrVVDVfqA
Tack alla ni!! Så glad att ni gillade storm-bilden!! 🙂
Kram! ♥