Videoblogg

Godkväll på er!
Jag tänkte bara lite snabbt lägga upp en liten flummig videoblogg som jag gjorde för en stund sedan när jag var på väg hem efter en mysig kväll med mamma och bröderna. Jag döpte videobloggen till “Virrpanna” eftersom den ger ett ganska starkt intryck av  jag är just en sådan. Det stämmer nog också, men bara ibland. När jag är trött blir jag virrig. Och det är jag, så jag borde nog sova nu med detsamma! 🙂

Godnattkramar! <3
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bh8JOMeTwGM[/youtube]

17 Kommentarer på “Videoblogg

  1. Chorizo

    Tänk, vad vore livet i Norrland på vintern utan pannlampa? Bra mycket besvärligare. Själv har jag den på så fort jag är ute på kvällen och ibland glömmer jag att ta av den. Hoppas att det inte händer när jag är bland folk. 🙂

    Reply
    • Jonna Post author

      Ja pannlampan är guld värd. Men den har varit utan batteri i en månad så det har varit lite svårt att ta sig fram till vedboden på kvällarna. Men nu funkar den igen! 🙂

      Reply
  2. Monika

    Hihi, så där virrig är jag också ibland. Bara att vända om..
    Hur kommer det sig att din trogne vän heter Nanook? Har aldrig hört det förut och det är jättefint 🙂

    Reply
    • Jonna Post author

      Nanook är eskimåiska och betyder björn. När han var liten såg han ut som en liten björnunge, och han är född i Björna, och så är jag så rädd för björn 😀 Så jag tyckte att det passade bra 🙂
      Kram!

      Reply
  3. Magnus

    Nanook’s “vad-håller-du-på-med-blick” när ni kommit in i er hall är underbar. Man riktigt hör hans tankar. 😉

    Reply
  4. Anna

    “Tänk pa att jag är en gammal gumma” hahaha 🙂 Jag tycker inte att du verkar varaspeciellt virrig, det känns snarare som om du klarar av att ha väldigt manga bollar i luften <3

    Just det, gick det verkligen sa snabbt för dig att ta dig hem? :O Kram 🙂

    Reply
    • Jonna Post author

      Åh vad skönt o höra det! 🙂

      Hehe nej det gick inte så fort, jag har klippt ihop videobloggen av olika klipp, och så filmade jag inte hela tiden 🙂

      Kram på dig!

      Reply
  5. Karin

    Haha, zack påminner om nanook på så många sätt. speciellt blicken han gav dig i din hall när ni nyss kommit hem. Han tog sig frihet att hoppa upp och lägga sig i min säng igår (sov med han i sängen förut men har slutat med det för han tog upp hela sängen faaast ja hade dubbelsäng! haha) så klappade på han lite och sen försökte jag somna igen men då började han ge ifrån sig ett litet surt läte typ “hmmpf..” brukar nanook också göra så när man slutar klappa honom? 🙂

    Reply
  6. Nicklas

    Skrattade när jag såg dina nycklar kvarglömda i låset, vet inte hur många gånger jag letat förtvivlat efter mina nycklar och till slut hittat dom i låset på utsidan! Tur att jag bor på landet med tanke på att jag är så slarvig med att låsa!
    Hoppas att din dag är bra! Kram!

    Reply
  7. Johanna

    Välkommen till virrpanneklubben! 😉

    Skrattade gott åt ditt mumlande när du väl hade hämtat datorn, hörde absolut ingenting av vad du egentligen sa på trappen :-D!

    Reply
  8. Maya

    Härligt videoklipp! Känner igen mej så himla mycket. För många bollar i luften för att man blir stressad, ta det lugnt gumman! Vilken härlig dialekt Din mamma har 😉

    Mera videoklipp, det är så kul att se. Och Du får mej att undra hur Du filmar och med vad? Jag har försökt lite förut men får så ont i armen haha.

    Reply
  9. Ann

    Hej!
    Är inne på din blogg för första gången. Jättefin blogg och jag är verkligen imponerad av hur du bor och lever. Otroligt vacker natur du har omkring dig och det visar du med jättefina bilder. Jag kommer absolut fortsätta följa din blogg.
    Trevlig helg!

    Reply
    • Jonna Post author

      Hej och välkommen!! 🙂
      Roligt att du hittade hit och jag blir glad att du tycker om min blogg och mina bilder, och att du kommer fortsätta följa bloggen.
      Kram på dig! / Jonna

      Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.