Tog en liten powernap förut idag. Det är nog det bästa som finns, att ta en liten tupplur mitt på dagen. Man sover så himla skönt då! Speciellt om man har en söt liten Nanook bredvid sig som snarkar så gulligt. Myyyyys!
Så gott det ser ut, och det är nyttigt med en liten tupplur mitt på dagen. Det borde alla unna sig. Synd att vi inte får ha en underbar liten Nanook vid sidan.
Myys!
Håller med om att det är i alla fall bland det bästa som finns, att ta en liten tupplur på dagen:)
Instämmer! En tupplur med, i mitt fall, en spinnande katt på magen… Det slår allt! 🙂
Mmm… Och hålla tass är aldrig fel. 😉
Det ser underbart ut! Och jag är verkligen pro-power nap.
Håller med, men jag delar min tupplur med en Saga istället – hon är också mysigast i världen 😛
sådan matte sådan hund, eller sådan hund sådan matte. ni är verkligen lika.
Ser ju för mysigt ut livsnjutare kallas det, ha det bra o god natt på er båda.
väldigt mysigt ut
Åh! Skönt att vila upp sig lite och få ny energi 🙂
Åh vad mysigt!! Det finns inget mysigare än att ligga i sängen med hunden. 🙂
Så gott det ser ut, och det är nyttigt med en liten tupplur mitt på dagen. Det borde alla unna sig. Synd att vi inte får ha en underbar liten Nanook vid sidan.
Ha en bra vecka/Kram Eva
Så gulliga ni är 🙂