Tupplur

Tog en liten powernap förut idag. Det är nog det bästa som finns, att ta en liten tupplur mitt på dagen. Man sover så himla skönt då! Speciellt om man har en söt liten Nanook bredvid sig som snarkar så gulligt. Myyyyys!

13 Kommentarer på “Tupplur

  1. Skogsmulle

    Instämmer! En tupplur med, i mitt fall, en spinnande katt på magen… Det slår allt! 🙂

    Reply
  2. Eva

    Så gott det ser ut, och det är nyttigt med en liten tupplur mitt på dagen. Det borde alla unna sig. Synd att vi inte får ha en underbar liten Nanook vid sidan.

    Ha en bra vecka/Kram Eva

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.