God morgon

Nanook äter frukost i trappan eftersom han inte vågar gå ner då den andra hunden Sinaaq är på nedervåningen. Haha åhh han är så feg ibland. Han har till och med sovit på övervåningen i natt medan Sinaaq har sovit i Nanooks säng. Haha inte lätt med två hundar som inte alltid går så bra överens.

Nanook äter frukost i trappan eftersom han inte vågar gå ner då den andra hunden Sinaaq är på nedervåningen. Haha åhh han är så feg ibland. Han har till och med sovit på övervåningen i natt medan Sinaaq har sovit i Nanooks säng. Haha inte lätt med två hundar som inte alltid går så bra överens.

10 Kommentarer på “God morgon

  1. Nellie

    Ett bra knep att få hundar att “bilda flock” är att gå ut en riktig lång, rask promenad med hundarna tillsammans. Men det har ni säkert redan testat… 🙂

    Reply
  2. Thérèse

    Men åh, stackars Nanook! Jag och min mor hade också ett sjå att få våra respektive hundar att gå ihop så länge hennes vovve fortfarande levde. Men hellre att de väljer att hålla sig på avstånd än att de måste utmana varandra och slåss.

    Reply
  3. Emma

    Haha, så söt!
    Det här kortet ser förresten ut som en målad tavla, kanske beror på färgerna på väggen/trappen? Coolt i alla fall!

    Reply
  4. Tea

    Har läst ikapp några inlägg nu. Så fina bilder du har i alla inlägg! Och så himla söt lille Nanook är som är rädd för den andra hunden! <3

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.