Nanook äter frukost i trappan eftersom han inte vågar gå ner då den andra hunden Sinaaq är på nedervåningen. Haha åhh han är så feg ibland. Han har till och med sovit på övervåningen i natt medan Sinaaq har sovit i Nanooks säng. Haha inte lätt med två hundar som inte alltid går så bra överens.
10 Kommentarer på “God morgon”
Martin
Haha, djur är då bra roliga. Så i detta fall är inte sådan matte sådan hund..
Ett bra knep att få hundar att “bilda flock” är att gå ut en riktig lång, rask promenad med hundarna tillsammans. Men det har ni säkert redan testat… 🙂
Men åh, stackars Nanook! Jag och min mor hade också ett sjå att få våra respektive hundar att gå ihop så länge hennes vovve fortfarande levde. Men hellre att de väljer att hålla sig på avstånd än att de måste utmana varandra och slåss.
Haha, djur är då bra roliga. Så i detta fall är inte sådan matte sådan hund..
Ett bra knep att få hundar att “bilda flock” är att gå ut en riktig lång, rask promenad med hundarna tillsammans. Men det har ni säkert redan testat… 🙂
Nämen jag döööör..hahha så himla söt!!
Stackarn, förpassad (eller snäll) i sitt eget hem 🙂
Kramis!
Men åh, stackars Nanook! Jag och min mor hade också ett sjå att få våra respektive hundar att gå ihop så länge hennes vovve fortfarande levde. Men hellre att de väljer att hålla sig på avstånd än att de måste utmana varandra och slåss.
Stackars nanoonk 🙁 men när det gäller mat får man vara försiktig, det kan bli lite vakt beteenden då även om hundarna annars inte är elaka :/
Åh, stackarn. Men förfärligt söt!
Haha, så söt!
Det här kortet ser förresten ut som en målad tavla, kanske beror på färgerna på väggen/trappen? Coolt i alla fall!
Tycker inte Nanook ser Helt Bekväm ut…
Ha, ha! Han är rolig! Å jag blir så lockad av att skaffa egen hund.
Har läst ikapp några inlägg nu. Så fina bilder du har i alla inlägg! Och så himla söt lille Nanook är som är rädd för den andra hunden! <3