Så stämningsfullt med hjärtat. Och flera små hjärtan i hjärtat! Och ljuset i mitten, så fint som det bara kan vara! Blir lite nyfiken på vad det är för material i det? Anyhow, mycket vackert är det! Duktiga fina du!
Hurra,hurra va du gör mej glad,vilken underbar nyhet,har under en längre tid börjat tro att du var på väg bort,att du tröttnat på ditt boende ute i “ödemarken” Men nu blir min oro stillad,tack för att du istället rustar huset,så du slipper frysa så rysligt mycket.Du gör mej så glad Jonna,o du berör så mycket,så inatt kommer jag att somna glad,i visshet att du stannar.(åtminstone en tid till)Du behövs……….
Dom där fjärilsvingarna skulle jag vilja ha bild på och brodera 😉
Godnatt lilla vackra änglaflicka 🙂
Vackra fjärilshjärta. Otroligt vackert. Hjärtat är livet. Vingar är frihet. Hjärtat är livet i frihet.
Vad fint skrivet!
Jättefin Jonna!
Så vackert !
Vilken bild
Bara Du Jonna kan få till det så här vackert och stämningsfullt.
Kram Anki
Tack Anki. Kram!!
<3 så vackert!
Underbart!
Underbar bild<3
Så stämningsfullt med hjärtat. Och flera små hjärtan i hjärtat! Och ljuset i mitten, så fint som det bara kan vara!
Blir lite nyfiken på vad det är för material i det? Anyhow, mycket vackert är det!
Duktiga fina du!
Jag tolkar bilden och känner värme, tack Jonna för omtanke! Kram/Åsa
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Samma här.. Tack Jonna <3 Kram
http://www.youtube.com/watch?v=9wVH1kxqT9k
Hurra,hurra va du gör mej glad,vilken underbar nyhet,har under en längre tid börjat tro att du var på väg bort,att du tröttnat på ditt boende ute i “ödemarken” Men nu blir min oro stillad,tack för att du istället rustar huset,så du slipper frysa så rysligt mycket.Du gör mej så glad Jonna,o du berör så mycket,så inatt kommer jag att somna glad,i visshet att du stannar.(åtminstone en tid till)Du behövs……….
Skönt o höra att du är lättad och glad att jag blir kvar. Du gör mig glad med din kommentar 🙂
Kram
Jag förstår vad du menar..
Jättefint! ❤️