10 Kommentarer på “Godmorgon världen

    • Tomas

      Varför? Det är inte det som hon bloggar om, Jonna lämnar ut nog mycket om sig själv. Jag tycker hon gör helt rätt men hon är en förståndig tjej åxå.

      Reply
      • Åsa

        Du behöver inte ta det så allvarligt…om du hörde hur jag sa det skulle du skratta 🙂
        Jag är nyfiken såklart. Om hon skrev på FB om det så kan det ju inte vara så hemligt 🙂 Är inte du undrande?
        Nyss var ju hennes livs kärlek här i Sverige, han försvann och nu har hon mött en ny..jag har absolut inget med det att göra, men i ärlighetens namn är jag nyfiken och undrar såklart när allt detta inträffade, när var och hur på så megakort tid.
        Kärlek är vackert när det slår ner inget man behöver hymla med 🙂 det förändrar inget..
        Hej hopp!

        Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.