Godnatt

Nu är det natt och jag har precis gått ifrån arbetsbänken. Det har varit en lång vecka med jobb från morgon till sena natten. Men det har varit sååå roligt och jag har fått mycket gjort. Så det känns skönt.
Nu är jag så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna, så det är nog bäst jag lägger ifrån mig datorn innan jag somnar här mitt i blogginlägget haha 🙂

I morgonbitti ska jag hälsa på min morfar på äldreboendet i Näsåker. Det ser jag fram emot!

Sov gott alla ni underbara läsare!
Godnattkramar från mig och Nanook <3

8 Kommentarer på “Godnatt

  1. veronica

    Så vacker blogge har blivit! Härligt med hjälpsamma vänner!!
    Nu är våren verkligen här värme och sol…krocus,snödropp,skilla,vårlök….alla vackra färger.
    Hoppas du får en bra dag
    Med hälsningar från “Spring Garden” (Vårgårda)

    Reply
  2. Jessica

    Underbar blogg! Kommer själv från örnsköldsvik men bor strax utanför göteborg. Har faktiskt planer på att flytta tillbaka till norrland igen, men vi får se hur det blir framöver 🙂

    Reply
  3. Jenny

    Hej Jonna! Det var länge sedan jag kollade in här, men det är alltid kul att återkomma, se vad som hänt och kolla på dina vackra bilder. Jag är helt ärlig när jag säger att din blogg är den enda som VERKLIGEN kan få mig på riktigt gott humör. Jag är så impad av dig, och önskar att jag kunde vara din granne i Grundtjärn 🙂

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.