Hej!
Nu är klockan halv tre på natten och jag har suttit och jobbat med beställningar tills nu. Det är lätt att glömma bort tiden när man har roligt 🙂 Men jag ska upp och jobba i morgon så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu.
Vill bara säga godnatt till er 🙂 Sov så gott och dröm vackra drömmar!
Kramar!


Jag vill också beställa smycken av dig!! När blir hemsidan klar?! 🙂
Mvh Linda 🙂
Så himla fina! Vill också ha! 🙂
Så fint! Jag undrar också var man kan beställa dina smycken? Kram till dig:)
Men oj så vackert. Hoppas din hemsida blir färdig snart så man får beställa.