Hej alla underbara läsare! =)
Jag har varit usel på att skriva i bloggen denna veckan, jag vet inte riktigt varför. Jag har knappt tagit några bilder så jag har inte vetat vad jag ska skriva. Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg nu, sen ska jag gå igenom lite bilder och skriva ett större inlägg 🙂
Just nu är det snöoväder här. Jag har precis varit ute i skogen med Nanook, och nu sitter vi här och värmer oss i soffan 🙂
Hoppas allt är bra med er!
Kramar!


tack =)
Ska bli skoj att komma upp till lite vinter! Bara några dagar kvar nu 🙂
Ja nu är det inte många dar kvar, det ska bli så skoj!! =)
Så mysigt med lite valpgos:) Min valp är ju stor kille nu. Det går så fort! Så försök att njuta så mycket du bara kan av din lilla bebis, snart är han en stor pojke:)
Kram E
Det går att skriva trots att man själv tycker att man inte har något att skriva, prova så får du se 😉 Minsta lilla sak som du kanske inte tycker är nåt speciellt, något som händer där uppe, kan vara riktigt spännande för oss att läsa. Mys nu på med lilla Nanook och ta väl hand om “min lille påg” 😉
Kram
Ja du har nog rätt, det behöver inte ha hänt något speciellt för att det ska bli intressant. Jag ska försöka tänka på det och skriva i bloggen även om jag tror att ingen tycker det är intressant att läsa =)
Kram!