Hemma från Stockholm

I natt kom jag åter hem till Grundtjärn igen efter några riktigt härliga dagar i Stockholm.
Det var nyttigt och skönt att komma iväg från vardagen lite och bara göra något helt annat ett tag. Men som alltid känns det också skönt att vara tillbaks i mitt lugna Grundtjärn där nu snön nästan helt har smält bort.
Önskar er en riktigt glad påsk! ♥

Min lilla favoritmänniska <3

Min lilla favoritmänniska <3

Hannah, min bror Isac och lille Noak utanför deras hus. Saknar dem redan!

Hannah, min bror Isac och lille Noak utanför deras hus. Saknar dem redan!

 

7 Kommentarer på “Hemma från Stockholm

  1. :D

    Håller med du,lite nya intryck är inte fel.
    Ni tjejer har det så bra!
    Ni bara hoppa upp på kvasten o dra iväg när andan faller på 😉

    Reply
  2. Magnus

    “Borta bra men hemma bäst” heter det ju, och det stämmer attans så bra, men lite miljöombyte då och då skadar aldrig. 🙂

    Reply
  3. Birgitta

    Låter fint att du tar några dagar för att ladda batterierna, med din aktivitet behövs lediga stunder. Härligt med lite gosande med lille Noak, fina bild. Glad och god fortsättning på Påsken!

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.