Hej på er!
Jag sitter här vid arbetsbänken och jobbar för fullt. Ute är det kallt och jag får julkänslor när jag tittar ut genom fönstret och ser ett vackert vinterlandskap som nästan lyser i månljuset. Det är så underbart nu när snön har kommit, för det blir så mycket ljusare ute, både på dagen och natten.
Jag håller som mest på att förbereda inför fredag nu, då jag ska ställa ut smyckena i Bollsta Herrgård, på Öppet hus med LRF. Det ska bli jätteroligt! Ser verkligen fram emot det. Men det är mycket som ska göras med förberedelser, och många smycken som ska tillverkas. Så jag kommer sitta och jobba hårt nu fram till fredag 🙂
Kommer även att visa upp ett litet bildspel där med några av mina foton från Grundtjärn och mitt liv här.
Nu har Nanook suttit och blängt på mig ett bra tag så jag inser att det är dags att gå ut med honom en stund. Kan vara skönt med lite frisk luft också 🙂
Ha en underbar kväll! Kram på er <3



Du har lika skjorta som jag har, SNYGG 😀
mycket fina bilder
Som vanligt: vackert ALLT