Hej på er!
Tack för alla fina midsommarhälsningar som ni skrivit! Jag har haft en jättebra midsommar och vädret har varit toppen. Kunde inte blivit bättre. Jag firade midsommar här i Grundtjärn, men på kvällen åkte jag in till Junsele och träffade lite vänner, och det gjorde jag även igårkväll också. Det har varit festligheter där hela helgen, med bland annat cruising. Träffat massor med roligt folk, åkt raggarbil och dansat! Så jag har verkligen haft en rolig helg! Det är så underbart med sommaren när det händer så mycket roligt hela tiden. Men nu är jag lite trött efter alla sena nätter. Blir till att försöka lägga sig i tid i kväll så man får ta igen lite sömn 🙂
Hoppas ni alla haft en jättebra midsommarhelg!


Livet är ingen dans på rosor…heller ingen dans på trosor som jag sa till mitt EX.
Nu efter Erna & jag varit på EM i Ukraina så har vi insett att man ALDRIG ska köpa ansikts-färg utomlands…speciellt inte i Ukraina…Gör aldrig det!
För när det regnade så rann den blåa & gula färgen ut och färgades alldeles grön!
Aldrig mer ansiktsfärg!
Dom enda som ville hänga med oss var några dryga Irländare…men dom tröttnade snart på Ernas filosofiska tankar…omkring fotboll som verklighetsflykt…Erna gick bara en halv vecka på engelska undervisningen så hennes engelska-kunskaper är lite haltande minst sagt…
Ansiktsfärgen var omöjlig att tvätta av…så vi hoppas verkligen ni haft en skön midsommar…inte bara en grön…
BAMSEBJÖRNKRAMAR/Barbro…
du är så cool! nu har jag kikat på din blogg och jag gillar den. 🙂 kram
Vad kul med dans! Det är verkligen sommar!
Skönt att höra att du haft det bra!:)
Godnatt! Kram
vacker bild.
kram
Kul att du fick åka raggarbil och shejka loss! Junsele är ganska bra på att anordna grejer. Åkte inte upp själv från Övik eftersom Dave Edmunds kom inte (det var mitt dragplåster), som jag misstänkte är han sjuk.
Nästa år kanske det blir bättre : )