Natt

Hej i natten!
Ville bara säga godnatt till er, och hoppas att ni haft en bra lördag! Jag har haft en jättebra dag idag. Känns som jag fått lite ny energi och inspiration. Var ju ute i skogen ett tag också. Det var riktigt givande. Som alltid 🙂
Nu ligger Nanook i sängen och snarkar redan. Ska gå och lägga mig jag med nu.

Sov gott allihopa. Dröm söta drömmar!
Kram! <3
stjärnor

22 Kommentarer på “Natt

  1. Anki

    Älskade Jonna!
    VILKEN stjärnhimmel Du fått till. Vackert!! Hoppas Du fått en skön natt med Nanook i sängen. Jag själv har en liten vovve oxå i sängen. Kram Anki

    Reply
  2. Eva

    Hoppas Du också fick en bra natt, med söta drömmar och värme från Nanook. Det snöar här i Blekinge idag också. När ska det bli vår ???????? Nu är jag trött på allt vad vinterkläder heter. Fram med våren fortast möjligt nu. Kanske till Påskhelgen……. Hoppas !!!!!!

    Kram/Eva

    Reply
  3. Nea

    Hej! Älskar verkligen din blogg. Den gör mig så inspirerad till att fota och vara i naturen. Har en liten fråga: Vad ska man tänka på när man fotar stjärnor eller norrsken? När jag försöker fota stjärnor bli de antingen streck eller suddiga. Dessutom brukar himlen bli mer brun än svart.

    Tack för en underbar blogg! Kram<3

    Reply
  4. Therese

    Vilken vacker stjärnhimmel. Nu längtar jag ut till vår fäbod där man verkligen kan se stjärnhimmeln på riktigt 🙂
    Jag har länkat din sida på min blogg eftersom du fotar så vackra norrsken. Jag har mestadels utländska läsare och de är inte lika välsignade med norrsken som vi 😀

    Reply
  5. Tomas Karlström

    Hoppas ni haft en fin helg alla ni som skriver på denna blogg tyvärr kalla nätter men som tur är dagarna soliga fina påsken närmar sig med stormsteg nu är det bara fiske som gäller pimpling angling nu snart är det fullmåne med så ni vet

    Reply
  6. Amanda

    Hej Jonna! Jag sparade ner din fantastiska stjärnhimmel till min iPhone och har den som skärmbakgrund. Det blev så snyggt och jag blir glad varje gång jag ser den. Kram Amanda

    Reply
    • Jonna Post author

      Åhh Amanda vad glad jag blir att du tyckte om fotot så att du valde att ha det som bakgrund på din mobil! 🙂 Det glädjer mig!
      Kram!

      Reply
  7. Sandra

    Vilken härlig stjärnhimmel 🙂
    Har alltid velat ha en stjärnkikare! Eller kanske bara en Jonna som tar foto åt en, haha 😀
    Brukar gå och stirra upp på stjärnorna när jag är ute med hundarna vid 20-rundan, så mysigt, har sett de senaste kvällarna att där solen går ner är det fortfarande ljust turkos på himlen… vid 20-tiden! Helt uderbart! Tänkte att nu är det snart sommar, inte vår, utan sommar! 😀 Hehe

    Reply
    • Jonna Post author

      haha Tack! 😀
      Åhh ja jag skulle också vilja ha en stjärnkikare! En riktigt grym så man kan se månen tydligt och även kanske ta foton med. Det hade varit hur kul som helst! 😀

      Kram!

      Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.