Promenad med lillen

Hela familjen har varit samlad i några dagar nu. Det händer inte allt för ofta längre, så det har varit så roligt att alla äntligen var samlade. Det innebär ju också att jag fått några dagar med min fina brorsson Noak. Han har blivit så stor nu! Och han är helt underbar.
Vi var på en liten promenad genom byn idag. Plockade blommor och tittade på korna. Jag blir så glad av att få spendera tid med honom.

Promenad med den finaste lilla Noak

Promenad med den finaste lilla Noak

Det är inte helt lätt att behålla skorna på.

Det är inte helt lätt att behålla skorna på.

Far och son plockar blommor

Far och son plockar blommor

<3

<3

16 Kommentarer på “Promenad med lillen

  1. Första året i Hjo

    Så roligt att lille Noak kom på besök. Stor är han väl inte, fast om han var väldigt liten förut, vilket han förstås var, så är han väl stor – fast han är liten. Äsch…

    Reply
  2. Julia

    Ditt hår.. åh så himla vackert! Ska kapa av mitt imorgon, har känt som ett bra beslut fram tills nu haha, men det är slitet och verkligen ingen frisyr längre så det behövs. Ha en fortsatt trevlig “kväll”!

    Reply
    • Jonna Post author

      Åhh men tack söta du. Samma dag som jag tog dessa bilder så titta jag mig i spegeln och sa BLÄ åt mitt hår. Så platt och trist just nu. Så din kommentar fick mig att bli lite gladare 😀

      Kram!

      Reply
  3. Magnus

    Jösses vilka underbara bilder! Den sista är helt fantastisk!
    Och inte konstigt att du “smälter” för den där lilla killen. Han är ju för härlig i sin snusnäsduk och keps. En riktig liten tuffing!

    Reply
  4. TE

    Han ser då hejig ut med sin keps. Jacket vid ögonbrynet är tråkigt att få men är nog tuft sen på dagis. =) Det är bra att öva inför framtiden, hur många behövs i ett fotbollslag 😉
    Det är något hos dig som förändrats men vad? Du är ändå lika fin 🙂

    Reply
    • Jonna Post author

      Ja han slog slog sig ganska rejält på vägen upp mot Norrland. Men som du säger, det blir nog ett coolt ärr att ha på dagis 😉
      Jasså har något förändrats hos mig? Har då ingen aning vad det kan vara 😀

      Reply
  5. Dick Scott

    Så vackra bilder! Vilken myskille! Tänker på förr i tiden när det var vanligt att man bodde på landet i denna vackra miljö som är som gjord för barn att växa upp i. Det blir nog många besök till Jonna för denna lille kille!

    Reply
    • Jonna Post author

      Hej Lina!

      Ja jag ska på Urkult i år. Ska jobba där, på Sigges camping.
      Jag brukar alltid sova i min Volvo på någon gräsmatta någonstans. Men i år ska jag sova hos mina tremänningar som bor i Näsåker. Så jag får sova lyxigt denna gång 🙂

      Ska du också dit? Hoppas vi ses 😉

      Kram!

      Reply
  6. Annette Byberg

    Hej fina! Det är så kul att följa dig. Vilka fina bilder. Det är som att se Isac som liten igen. Hälsa alla, särskilt mamma. Kram Annette

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.