Redo för gala

Nu ska jag precis ge mig iväg på en företagargala i Örnsköldsvik! Det blev spotant bestämt i sista sekund då Markus Edlund i grannbyn hade en biljett över och undrade om jag ville följa med. Självklart ville jag det! Ser fram emot kvällen. Kameran åker med såklart! 🙂
020601

17 Kommentarer på “Redo för gala

  1. stefan

    Fin du var på bilden Jonna. Inte ofta man ser dig stylad 😉 Men du passade bra i det. Det är ju trots allt roligt att få göra sig lite fin ibland också =)

    Reply
  2. Louise Gunnarsson

    Ursäkta men jag förstår inte hur det blir med webshopen och smyckena. Du har skrivit så mycket om att de är på g men inget händer. Jag och många med mig vill beställa men vad kan vi beställa? Ska du göra smycken när du känner för det? När vet vi att du gör det? Hoppas det blir av! Kram Louise, Maggan och Helena i Vaxholm

    Reply
  3. Jonna

    Jag jobbade på arenan igår och såg dig, du var jättefin !
    Du är en inspiration, jättekul blogg att läsa och avundas.

    Keep it up ! Du är grym!

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.