Nu ska jag precis ge mig iväg på en företagargala i Örnsköldsvik! Det blev spotant bestämt i sista sekund då Markus Edlund i grannbyn hade en biljett över och undrade om jag ville följa med. Självklart ville jag det! Ser fram emot kvällen. Kameran åker med såklart! 🙂


Önskar dig/er en trevlig kväll i Ö-vik
Det låter roligt, hoppas att du får en trevlig kväll 🙂 Förresten vilken fin blus!
Hoppas du får en riktigt rolig kväll. Ser fram emot bilder därifrån sedan 🙂
Kram
Glöm inte att dra en hårbotten genom håret innan du åker…
Men jösses… Så onödigt. (!?)
Hon är grymt fin i håret som det är!
Jag gillar håret, Jonnas hår är alltid sådär mysigt rufsigt 🙂
Så roligt! Hoppas du får en fin kväll!
Och när du ändå är i Örnsköldsvik så stannar du väl och dansar på Maran hela helgen?
Är smeden nominerad ?
Åh, spännande! Ha så kul! 🙂
Det händer grejor i Ö-vik ikväll. Kolla bildspelet på Ö:viks Allehanda
http://www.allehanda.se/angermanland/ornskoldsvik/bildextra-fran-foretagargalan-i-o-vik-1
…och vem finns inte med på bild 14 och 78?
Nähä, bildnumren ändras vartefter men Jonna finns med i vimlet
Så vacker du är. Jag hoppas att du får en underbar kväll.
Fin du var på bilden Jonna. Inte ofta man ser dig stylad 😉 Men du passade bra i det. Det är ju trots allt roligt att få göra sig lite fin ibland också =)
Ursäkta men jag förstår inte hur det blir med webshopen och smyckena. Du har skrivit så mycket om att de är på g men inget händer. Jag och många med mig vill beställa men vad kan vi beställa? Ska du göra smycken när du känner för det? När vet vi att du gör det? Hoppas det blir av! Kram Louise, Maggan och Helena i Vaxholm
Hur gick det i staden
Jag jobbade på arenan igår och såg dig, du var jättefin !
Du är en inspiration, jättekul blogg att läsa och avundas.
Keep it up ! Du är grym!