Redo för julen

Natten har kommit och jag sitter här och myser i mitt nystädade hem. Det är -15 grader ute, men här inne är det varmt och skönt för jag har eldat hela kvällen.
Jag fick några jättefina julmattor av min underbara vän Karin för några dagar sedan. Så nu efter jag torkat golven så lade jag ut mattorna och det blev så mysigt!! Och nu ligger det juldukar på borden, stjärnarn lyser i fönstret och ljusstaken står redo inför första advent i morgon.
Tog några bilder så jag kunde visa er hur det ser ut här hemma hos mig nu 🙂

Kramar <3

18 Kommentarer på “Redo för julen

  1. veronica

    Mys på hög nivå:)
    God Advent.
    Nu har kylan även kommit till de södra delarn.(Vårgårda)
    -13 i dag och en strålande sol.

    Reply
  2. LORISSA LOVEBOMB

    Det ser verkligen mysigt ut 🙂 Jag är så himla avundsjuk. Men relativt snart flyttar jag till Jokkmokk, då ska jag försöka få tag i en bostad så småningom som är sådär lantligt stugig 🙂

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.