Natten har kommit och jag sitter här och myser i mitt nystädade hem. Det är -15 grader ute, men här inne är det varmt och skönt för jag har eldat hela kvällen.
Jag fick några jättefina julmattor av min underbara vän Karin för några dagar sedan. Så nu efter jag torkat golven så lade jag ut mattorna och det blev så mysigt!! Och nu ligger det juldukar på borden, stjärnarn lyser i fönstret och ljusstaken står redo inför första advent i morgon.
Tog några bilder så jag kunde visa er hur det ser ut här hemma hos mig nu 🙂
Kramar <3




Så mysigt du har det 🙂
Blev ju fint! rena Carl Larsson 2012 🙂
Mattor gör mycket och håller en del kyla borta.
Jag förstår att du trivs. Det ser helmysigt ut!
Vad fint det blev!
Ja, det blev verkligen mysigt o fint. Var ska Du fira julen?
mysigt det ser ut.
kram
Mys, mys 🙂
Trevlig första advent!
Kram
Mys på hög nivå:)
God Advent.
Nu har kylan även kommit till de södra delarn.(Vårgårda)
-13 i dag och en strålande sol.
Vad fint du har det! Mysfaktorn är hög ser jag. 🙂
Du har det precis som man vill ha det hemma. Ser så varmt och ombonat ut. Jättefint!
Jag önskar dig en underbar 1:a Advent!!/Dick
Så mysigt gammaldagskök
Så mysigt! Gillar dom vita grenarna med julkulorna 😀
Det ser verkligen mysigt ut 🙂 Jag är så himla avundsjuk. Men relativt snart flyttar jag till Jokkmokk, då ska jag försöka få tag i en bostad så småningom som är sådär lantligt stugig 🙂
Oh så fint! 🙂 Du har det allt bra hemtrevligt nu. 🙂 Kram <3
Nu har du och Nanook det jättemysigt men glöm inte
att släcka ljusen när du lägger dig.
Mysigt! Önskar dig och Nanook en riktigt fin första advent!
Mysigt 🙂
Kram