I förrgår fick jag se den mest fantastiska regnbåge jag någonsin sett. Jag såg hela bågen, och det har jag aldrig gjort förut. Dessutom var den dubbel! Det var otroligt mäktigt! Tyvärr så fick jag inte plats med hela bågen på kameran. Fick fota den i två delar istället 🙂




Oj herregud vad vackert! Fantastiskt att du fångade det på bild 🙂
Regnbågar är så coola egentligen, ett underverk 🙂
Jättefint! Kanske en kandidat till 2014 års kalender:)
Åhh så häftigt
Vad häftigt med en dubbel regnbåge.
Vackert!
Tänk så naturen har ordnat det fint: på vintern norrskenet och på sommaren regnbågen. Naturens egna enorma smycken!
Ett klassiskt filmklipp på/av en som såg en dubbel regnbåge. 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI
Vilken reaktion! Undrar vad han som filmar har tagit?
Haha ja, någon form av svamp eller dylikt får man känslan av.
Märkvärdigt !! Det mâtte ha kommit in en en slöja av skiktmoln emellan regnbâgarna, eller ? Det hela pâminner om mitt nya dubbelisolationsfönster med argongas och metallskikt för tvn som stâr framför, speglar sig i fönstret sâ att jag kan äta middag vid bordet bakom tvn och ändâ se programmet i fönsterrutan..häftigt ! 😉
Men vad fiffigt! 🙂 Och jag vet inte hur det gick till, men han tyckte helt uppenbart om det haha.
Underbar regnbåge . Har följt din blogg sedan mars 2011 (jag gick förstås tillbaka till juni 2010). Sedan dess har det bara blivit bättre och bättre – inte bara bilderna – utan även berättelserna om dina upplevelser i Grundtjärn 🙂
A double rainbow all the way! =D
http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI
Naturen är den skickligaste konstnären! Och skådespelet fångat av en annan skicklig konstnär. 🙂
Så häftigt! Den var verkligen tydlig! Måste vara något magiskt! 😉
Oh så Vackert!! händer inte ofta; thanks for sharing!
Cool bild ser även ute som en kupol över stället.
Det är ett tecken Jonna O Michael! det är där dom där mega hjortronen på 500g st växer.
Följ regnbågen bara 😉
Hittade du guldet?