Regn och solsken

I förrgår fick jag se den mest fantastiska regnbåge jag någonsin sett. Jag såg hela bågen, och det har jag aldrig gjort förut. Dessutom var den dubbel! Det var otroligt mäktigt! Tyvärr så fick jag inte plats med hela bågen på kameran. Fick fota den i två delar istället 🙂

Mäktigt :)

Mäktigt 🙂

072002072003

18 Kommentarer på “Regn och solsken

  1. PJ

    Tänk så naturen har ordnat det fint: på vintern norrskenet och på sommaren regnbågen. Naturens egna enorma smycken!

    Reply
    • gammelmor utanför Paris

      Märkvärdigt !! Det mâtte ha kommit in en en slöja av skiktmoln emellan regnbâgarna, eller ? Det hela pâminner om mitt nya dubbelisolationsfönster med argongas och metallskikt för tvn som stâr framför, speglar sig i fönstret sâ att jag kan äta middag vid bordet bakom tvn och ändâ se programmet i fönsterrutan..häftigt ! 😉

      Reply
      • Therese Lantz

        Men vad fiffigt! 🙂 Och jag vet inte hur det gick till, men han tyckte helt uppenbart om det haha.

        Reply
  2. Lars J Berglund

    Underbar regnbåge . Har följt din blogg sedan mars 2011 (jag gick förstås tillbaka till juni 2010). Sedan dess har det bara blivit bättre och bättre – inte bara bilderna – utan även berättelserna om dina upplevelser i Grundtjärn 🙂

    Reply
  3. Magnus

    Naturen är den skickligaste konstnären! Och skådespelet fångat av en annan skicklig konstnär. 🙂

    Reply
  4. :D

    Cool bild ser även ute som en kupol över stället.

    Det är ett tecken Jonna O Michael! det är där dom där mega hjortronen på 500g st växer.
    Följ regnbågen bara 😉

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.