Skotta snö

Hej på er! 🙂
Nu är det fredag! Den bästa dagen som finns 🙂 Idag har det varit snökaos här i Grundtjärn. Det har blåst jättemycket och kommit mängder med snö! Det gick inte att se vart vägen var, så två bilar har kört av vägen här i byn idag. En satt jag i. Men tillslut ordnade det sig och vi kom upp på vägen igen 🙂

Här kommer några bilder från när jag var ute och skottade snö! Ha en jättetrevlig helg allihopa! Kramar!

Hej =)

Skottar snö från trappan

Skottar upp snö mot huset för att "täta" så det inte drar in lika mycket kalluft

Paus =)

Puss

Jag och Nanook på trappan

Både jag och Nanook vart helt slut efter all snöskottning

En kommentar på “Skotta snö

  1. Elin

    Hej Jonna!
    Det ser så fantastiskt fint och mysigt ut när din lilla vovve får springa så mycket fritt. Vilket fint hundliv:) Önskar SÅ att mina vovvar också fick leva så… En dag kanske?

    Hoppas du får en fin jul vännen.
    Kram från mig och vovvarna

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.