18 Kommentarer på “Spöknatten

  1. :D

    O jag som skulle sova 🙂
    Skönt att veta vad Sömnparalys är nu.
    Översta bilden är cool skulle kunna vara det där i skolan.

    Till alla som inte lagt sig än! och brukar sova med ena foten utanför täcket eller handen hängande mot golvet.
    TÄNK OM NÅGON TAR TAG I DEN OCH DU VET ATT DU ÄR SJÄLV I RUMMET!!!

    GODNATT!!!

    Reply
  2. Evy

    Fantastiska bilder, och som sagt – den första – ojoj. Tur jag såg dessa bilder nu på morgonen och inte igår kväll 😉

    Reply
  3. jonas nohrstedt

    helt klart härliga spökbilder! speciellt den första! fick mig ett trevligt asgarv när jag läster någons kommentar om att nanook skulle hemsöka någon med hans pipleksak…minns alltför väl den lilla videon du la upp när han fick den att pipa nonstop 😉

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.