O jag som skulle sova 🙂 Skönt att veta vad Sömnparalys är nu. Översta bilden är cool skulle kunna vara det där i skolan.
Till alla som inte lagt sig än! och brukar sova med ena foten utanför täcket eller handen hängande mot golvet. TÄNK OM NÅGON TAR TAG I DEN OCH DU VET ATT DU ÄR SJÄLV I RUMMET!!!
helt klart härliga spökbilder! speciellt den första! fick mig ett trevligt asgarv när jag läster någons kommentar om att nanook skulle hemsöka någon med hans pipleksak…minns alltför väl den lilla videon du la upp när han fick den att pipa nonstop 😉
Ooh nicely done, first one especially!
Finfina spökbilder! Den första är riktigt, riktigt bra Jonna!
Sov gott! 😉
Shit vilka coola bilder Jonna! Riktigt snyggt fotat och redigerat. Du är otroligt duktig. Inspiration till oss alla! Skräckinjagand-kram! 😉
Ja det var bra bilder 🙂 Glöm inte att titta under sängen.
O jag som skulle sova 🙂
Skönt att veta vad Sömnparalys är nu.
Översta bilden är cool skulle kunna vara det där i skolan.
Till alla som inte lagt sig än! och brukar sova med ena foten utanför täcket eller handen hängande mot golvet.
TÄNK OM NÅGON TAR TAG I DEN OCH DU VET ATT DU ÄR SJÄLV I RUMMET!!!
GODNATT!!!
Spöket vid spisen tyckte jag var läskigast – Eldvaktaren gav mig kalla kårar… 😉
God Natt, Sov Gott! 🙂
Helt otroligt som vanligt!
Trevlig helg Jonna! / Gizze i Värmland
Jag är mållös… Vilka foton!!!
Vilka underbara och läskiga bilder. Hade jag skapat dem hade jag skrämt upp mig själv, helt garanterat 😉
Fantastiska bilder, och som sagt – den första – ojoj. Tur jag såg dessa bilder nu på morgonen och inte igår kväll 😉
Åja, så läskigt är det väl ändå inte. Vem skulle inte vilja få besök av spöket Jonna? 🙂
När du känner en kall smekning på din kind är det för sent att springa PJ…
Be very careful what you wish for 😉
För att inte tala om en blöt nos. Då vet jag att Nanook också är med. Då blir det riktigt ruskigt.
Ja fy!
Riktigt hemskt blir det om han tar med sin pipleksak 😉
Pipleksak? Där går gränsen. Inga besök av spöken hos mig om jag får be! 🙁
Buuu på dig! 🙂 Äh skämt åsido, grymma bilder. särskilt den första. Ha en bra all helgona! Kram
helt klart härliga spökbilder! speciellt den första! fick mig ett trevligt asgarv när jag läster någons kommentar om att nanook skulle hemsöka någon med hans pipleksak…minns alltför väl den lilla videon du la upp när han fick den att pipa nonstop 😉