Karin Sjölund 30 maj, 2011 at 21:22Utställningen i matfors är på lördag, tyvärr går det inte att anmäla sig längre 🙁 Reply ↓
malin/lokalresan 30 maj, 2011 at 21:39Vår? Jag som hoppas på sommar när jag kommer till Västernorrland i veckan! Reply ↓
Utställningen i matfors är på lördag, tyvärr går det inte att anmäla sig längre 🙁
Vår? Jag som hoppas på sommar när jag kommer till Västernorrland i veckan!
Vilka härliga och våriga bilder 😀
Så vackra bilder, Jonna!
Fina bilder härligt med sol. Nanok ser ut att njuta.
Så vackra foton! Och vacker Jonna..
Kram