“De e ju faktist freda” 😀 Underbart! Snacka om att den där lurvige killen har det bra hos dig! Antar att du får bädda om sängen innan du går och lägger dig. Lär väl bli liiite skräpigt när han har tuggat på det där vedträt en stund. 😉
Sov gott båda två, när det blir dags för det! Kram!
Oj, vad lydig han är ändå. Och ett vedträ sängen är väl inte så farligt jämfört med mycket annat som finns ute i naturen av mindre trevligt slag. Själv eldar jag också och te blir det strax. Trevlig helg tibax!
Alltid lika kul att se videoblogg! Mysigt ni har det – trots vädret! Man riktigt kan se kärleken mellan er… Naanook är en riktig sötnos! Vet inte om du sett mitt mail? Tror jag skickade det för några veckor sen. Men förstår att din inbox inte ekar tom 🙂 Hoppas ni haft en fin lördag!
Härligt ni verkar ha det! När kommer vi få se ‘dance of the universe’? 😀 eller har jag missat den tro.. ska bli kul att förhoppningsvis få se iallafall! 🙂
“De e ju faktist freda” 😀
Underbart! Snacka om att den där lurvige killen har det bra hos dig!
Antar att du får bädda om sängen innan du går och lägger dig. Lär väl bli liiite skräpigt när han har tuggat på det där vedträt en stund. 😉
Sov gott båda två, när det blir dags för det!
Kram!
Haha åh fina Nanook!
Oj, vad lydig han är ändå. Och ett vedträ sängen är väl inte så farligt jämfört med mycket annat som finns ute i naturen av mindre trevligt slag. Själv eldar jag också och te blir det strax. Trevlig helg tibax!
Ja det är ju faktiskt fredag så trevlig helg och kram på er!
Det samma!
Din röst = påminner lite om Lisa Ekdal 😉
Så mysigt ni har. Trevlig helg.
Åååh vad fin Nanook är och busig som ska ha vedträ i sängen 🙂 Ha en trevlig helg! 🙂
Hehe, så underbart! Måste kännas skönt att ha Nanook där, skulle ju vara tomt annars 🙂
Åh, vilken härlig video. Vad mysigt du och Nanook har det 🙂
Åh, vad din hund är söt och snäll!!!
Ha en trevlig helg!
Åh fina Nanook! Jag blir så sugen på en egen hund när jag ser honom 🙂 Kram
Alltid lika kul att se videoblogg! Mysigt ni har det – trots vädret!
Man riktigt kan se kärleken mellan er… Naanook är en riktig sötnos!
Vet inte om du sett mitt mail? Tror jag skickade det för några veckor sen. Men förstår att din inbox inte ekar tom 🙂
Hoppas ni haft en fin lördag!
Måste kanske rätta mej själv, att jag skrev ett a för mkt i Nanook’s namn, ibland går det undan på telefonen !
Härligt ni verkar ha det!
När kommer vi få se ‘dance of the universe’? 😀 eller har jag missat den tro..
ska bli kul att förhoppningsvis få se iallafall! 🙂
haha. gud så söt nanook är 🙂
Trevlig helg!
Varma vårhälsningar till er alla !
Nanook är så söt på videon!
Kram
Katarina och Lars-Eric(Junsele,Solna).