Jag satt och kollade igenom lite filmklipp från mobilen igårkväll och hitta några från början av juli då jag och Michael var på en liten tur till skogen. Jag som tänkte gå och lägga mig tidigt blev istället fast vid att klippa ihop och redigera en liten film. Men det var roligt så det var det värt.
Så, här kommer en mycket flamsig videoblogg! 😀

Hahahahahahaha!
Du är heeeelt , heeelt underbar!
Först kommentaren om att du “Neeever get lost” … Och sedan joddlandet .. Oj, vilket gott skratt jag fått mig .. Du är fantastisk! 😛
Och Björnbajs? Haha!! Stackarn.. Han har det inte lätt den nyanlände 😉
Mysigt att se att ni har det så fint tillsammans! Ha en fortsatt fin sommar nu!
Kram på sig vackra lilla!
Haha det var kul när du lurade Michael att det var björnskit, han blev ju nästan lite skraj 🙂
Kul video, tack för att du delade med dig av den.
hahah vad ar du med michael på för äventyr? 😉
Haha! Va härliga ni är! Björnskit.. hehe! De va små bajskluttar från en stor björn 😉
Mysigt att se er två tillsammans! Ni är supersöta! 🙂
Vacker och kul video!
Ha det gott ni båda där i Norrlandsskogarna! 🙂
Love & Hugs
Carl
Jag trodde att han var svensk! Har iofs inte läst din blogg så länge…
Så himla mysigt och vara ute på äventyr!
*asg* du är så rolig!!
Sitter å ler som ett fån och blir full i skratt när jag hör ditt skratt 😀
Kramar Åsa
Tack för att du delade med dig! Hade gärna velat veta vad Michel tänkte när du visad “björnskiten”. Tror nog att han hade svårt att få ihop det hela. 😀
Kul att se att du roar dig där ute i bushen! Take care, Kram
Underbara kvinna.!!! Jag satt för mig själv (jag och hunden) och fnissade mig igenom hela videobloggen. Haha! Du är fantastisk! Han är fantastisk! NI ÄR FANTASTISKA.!!!! <3 Kram E
TACK Jonna för denna underbart vackra och roliga lilla film. Tusen och åter tusen tack.
Kram Anki
Hej Jonna, vad är det för kamera som du använder dig utav? Tacksam för svar.
Har fått svar från dig, så mitt tidigare inlägg här kan du bortse ifrån!:-)
Ska nu skaffa kameran så fort som möjligt så jag kan börja att fotografera:)
Härlig videoblogg föresten!:) kram!
Ha ha ha.. Tack Jonna. Som vanligt så bjuder du på dig själv och ger många skratt. så glad för er skull. Han verkar riktigt mysig din kille. Fortsätt att ta hand om varandra nu och önskar er fler underbara stunder och upptäcksfärder tillsammans. Kram !
Om ni hör nån i Grundtjärn som trallar
så är det Jonna som skrämmer bort nallar…..:-)
Naa, ni är så rara ^^
Vad rolig du är!!! Hi, hi och ni verkar ha det trevligt i hop. Avslappnat. Kul att se! =)
Åh sån underbar video! Fick mej några skratt och satt och log hela tiden. Ni är så härliga!
Härligt!!
You speak good English!
I did not read your blog for a long time.
Good to see you with a boyfriend.
Alla goda och hälsa!! 🙂