Videoblogg

Jag satt och kollade igenom lite filmklipp från mobilen igårkväll och hitta några från början av juli då jag och Michael var på en liten tur till skogen. Jag som tänkte gå och lägga mig tidigt blev istället fast vid att klippa ihop och redigera en liten film. Men det var roligt så det var det värt.

Så, här kommer en mycket flamsig videoblogg! 😀

19 Kommentarer på “Videoblogg

  1. Hondjur

    Hahahahahahaha!
    Du är heeeelt , heeelt underbar!

    Först kommentaren om att du “Neeever get lost” … Och sedan joddlandet .. Oj, vilket gott skratt jag fått mig .. Du är fantastisk! 😛

    Och Björnbajs? Haha!! Stackarn.. Han har det inte lätt den nyanlände 😉

    Mysigt att se att ni har det så fint tillsammans! Ha en fortsatt fin sommar nu!

    Kram på sig vackra lilla!

    Reply
  2. Linda

    Haha det var kul när du lurade Michael att det var björnskit, han blev ju nästan lite skraj 🙂
    Kul video, tack för att du delade med dig av den.

    Reply
  3. Frida

    Haha! Va härliga ni är! Björnskit.. hehe! De va små bajskluttar från en stor björn 😉
    Mysigt att se er två tillsammans! Ni är supersöta! 🙂

    Reply
  4. Åsa

    *asg* du är så rolig!!
    Sitter å ler som ett fån och blir full i skratt när jag hör ditt skratt 😀
    Kramar Åsa

    Reply
  5. Magnus

    Tack för att du delade med dig! Hade gärna velat veta vad Michel tänkte när du visad “björnskiten”. Tror nog att han hade svårt att få ihop det hela. 😀

    Reply
  6. Elin

    Underbara kvinna.!!! Jag satt för mig själv (jag och hunden) och fnissade mig igenom hela videobloggen. Haha! Du är fantastisk! Han är fantastisk! NI ÄR FANTASTISKA.!!!! <3 Kram E

    Reply
  7. Anki

    TACK Jonna för denna underbart vackra och roliga lilla film. Tusen och åter tusen tack.
    Kram Anki

    Reply
  8. Alexandra

    Har fått svar från dig, så mitt tidigare inlägg här kan du bortse ifrån!:-)
    Ska nu skaffa kameran så fort som möjligt så jag kan börja att fotografera:)
    Härlig videoblogg föresten!:) kram!

    Reply
  9. Karin Andersson

    Ha ha ha.. Tack Jonna. Som vanligt så bjuder du på dig själv och ger många skratt. så glad för er skull. Han verkar riktigt mysig din kille. Fortsätt att ta hand om varandra nu och önskar er fler underbara stunder och upptäcksfärder tillsammans. Kram !

    Reply
  10. Lars J B

    Om ni hör nån i Grundtjärn som trallar
    så är det Jonna som skrämmer bort nallar…..:-)

    Reply
  11. Tyska

    Härligt!!

    You speak good English!
    I did not read your blog for a long time.
    Good to see you with a boyfriend.

    Alla goda och hälsa!! 🙂

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.