Här kommer en liten videoblogg som jag gjorde för en stund sedan i bilen på väg till Grundtjärn 🙂
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9HIh5jT6t8U&feature=channel_video_title[/youtube]
Här kommer en liten videoblogg som jag gjorde för en stund sedan i bilen på väg till Grundtjärn 🙂
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9HIh5jT6t8U&feature=channel_video_title[/youtube]

Du är då för rar, Jonna! Jättegullig liten videosnutt! Önskar dig och din mamma verkligen lycka till med försäljningen av era smycken via den nya hemsidan! Verkligen vackert namn…Nordkristall! Like!
Ha en fin vecka!
Tack Eva!! 🙂 Glad jag blir att du gillar namnet Nordkristall! =)
Ha en fin vecka du också! Kramar!
Gud vad nanook är lik Zack! Hoppas vi kan träffas med hundarna någon gång 🙂 kra
Ja åhh det hade varit SÅ kul om vi kunde träffas med hundarna. Tääänk vilken syn att få se Zack och Nanook träffas för första gången 🙂 Far och son. Åh vad vackert 🙂 Dom skulle nog tycka om varandra!
Kör försiktigt i halkan och mörkret. Håller snön på att smälta bort hos dig nu?
Hos mig har det varit tio plusgrader i dag. God natt!
Hmmm… Båda händerna på ratten och koncentrera dig på körningen istället för att filma…
Men Jonna! Filma sådär när det är, som du säger, JÄTTEHALT på vägen 🙁 Inte okej! Koncentrera dig på att köra och filma när du INTE kör istället.
Stor kram
Var rädd om Er! Inte filma/ringa/SMSa/MMSa när man kör bil…! Bättre om Du stannar bilen nästa gång, okej? Som sagt, var rädd om Er! (Och andra)
Ha en fin vecka!
PS! Läste Ditt mail imorse. TACK! Visst är det HAN såklart, mitt allt! 😉 <3
Åhhh! 🙂 Gud vad glad jag blir att det är han. Det var evigheter sedan jag sist pratade med honom. Skulle bli så glad om du ville hälsa från mig och ge honom en meeeega stor kram från mig!! 🙂
Men du… som alla andra har sagt, kör inte bil o filma samtidigt 🙁 … speciellt inte när det är glashalt och mörkt 😐
Vad goa ni är som tänkte på det och brydde er ! 🙂 Jag hade faktiskt inte en tanke på det när jag gjorde videobloggen. Nästa gång jag plötsligt får för mig att videoblogga när jag kör bil lovar jag att stanna bilen 😉
Jag får skylla på att jag är kvinna och helt enkelt väldigt duktig på att göra två saker samtidigt 😉
♥♥♥
<3 <3 <3 !!!! =)
Kram på dig Johanna! 🙂
Dagens notis: i by blaskan Lilla GT
Isprinsessa Jonna Jinton som troligen var drogad stoppades i går kväll i närheten av Grundtjärn.
Jonna Jinton zickzackade på vägen på ett vådligt sätt enligt vittnet Björn Ripa.
Vi hittade stora mängder av drogen Plopp i bilen och runt munnen på Jonna säger konstapeln Tord Mård
Jonna försökte förklara sig “Det var inte jag! det var Sofie!!!
Andre chauffören vid namn Nanook Jinton vägrade svara på frågor vid förhör enligt konstapeln Tord Mård
Vi har lånat ett reportage från vår systertidning angående kvinnor och bilkörning.
http://www.aftonbladet.se/bil/article12207545.ab
Vi rekomenderar även Jonna en vattentät Actioncam mini,GoPro,Kodak Playfull m.m med bla sugpropp.
😉
Hahahah jag skrattade så jag fick ont i magen när jag läste det där! Haha vilka detaljer, tänk att du la märke till plopp-pappret 😀
Kram! / Jonna
Hmmm försök inte prata bort dig nu vi jagade dig med Polisparken i nästa 59kmh och är ganska trötta.
Typiskt bonraggare med wunderbaum och raggarglasögon.
Vi tror oss nu har underlag för en husranskan .
Vi är inte dumma så vi kommer inte att säga till när vi skall gå igenom din vedhög efter Plopp.
Ev ons kl 11.00 kommer det att ske om det inte inträffar några andra stora fall i Grundtjärn.
Vi kommer att bära in all ved i stugan och kontrollera vara och ett efter gömmor.
Okluven ved kommer att klyvas och kontroleras mycket noga.
Som straff får du bära ut allt själv.
Oss lurar du inte.
Lagens långa godistarm når dig alltid 😉