Godkväll på er!
Jag tänkte bara lite snabbt lägga upp en liten flummig videoblogg som jag gjorde för en stund sedan när jag var på väg hem efter en mysig kväll med mamma och bröderna. Jag döpte videobloggen till “Virrpanna” eftersom den ger ett ganska starkt intryck av jag är just en sådan. Det stämmer nog också, men bara ibland. När jag är trött blir jag virrig. Och det är jag, så jag borde nog sova nu med detsamma! 🙂
Godnattkramar! <3
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bh8JOMeTwGM[/youtube]

Tänk, vad vore livet i Norrland på vintern utan pannlampa? Bra mycket besvärligare. Själv har jag den på så fort jag är ute på kvällen och ibland glömmer jag att ta av den. Hoppas att det inte händer när jag är bland folk. 🙂
Ja pannlampan är guld värd. Men den har varit utan batteri i en månad så det har varit lite svårt att ta sig fram till vedboden på kvällarna. Men nu funkar den igen! 🙂
Hihi, så där virrig är jag också ibland. Bara att vända om..
Hur kommer det sig att din trogne vän heter Nanook? Har aldrig hört det förut och det är jättefint 🙂
Nanook är eskimåiska och betyder björn. När han var liten såg han ut som en liten björnunge, och han är född i Björna, och så är jag så rädd för björn 😀 Så jag tyckte att det passade bra 🙂
Kram!
Nanook’s “vad-håller-du-på-med-blick” när ni kommit in i er hall är underbar. Man riktigt hör hans tankar. 😉
Hahah ja, han kan verkligen ge mig sånna blickar ibland! 🙂
“Tänk pa att jag är en gammal gumma” hahaha 🙂 Jag tycker inte att du verkar varaspeciellt virrig, det känns snarare som om du klarar av att ha väldigt manga bollar i luften <3
Just det, gick det verkligen sa snabbt för dig att ta dig hem? :O Kram 🙂
Åh vad skönt o höra det! 🙂
Hehe nej det gick inte så fort, jag har klippt ihop videobloggen av olika klipp, och så filmade jag inte hela tiden 🙂
Kram på dig!
Nanook ser så tålig ut! Som alla hundar så tar han såklart den kortaste vägen 1:37 ! Ha Ha! 🙂
Haha, zack påminner om nanook på så många sätt. speciellt blicken han gav dig i din hall när ni nyss kommit hem. Han tog sig frihet att hoppa upp och lägga sig i min säng igår (sov med han i sängen förut men har slutat med det för han tog upp hela sängen faaast ja hade dubbelsäng! haha) så klappade på han lite och sen försökte jag somna igen men då började han ge ifrån sig ett litet surt läte typ “hmmpf..” brukar nanook också göra så när man slutar klappa honom? 🙂
Skrattade när jag såg dina nycklar kvarglömda i låset, vet inte hur många gånger jag letat förtvivlat efter mina nycklar och till slut hittat dom i låset på utsidan! Tur att jag bor på landet med tanke på att jag är så slarvig med att låsa!
Hoppas att din dag är bra! Kram!
Det är så skönt att du vågar vara så öppen med din “virrighet”, bara charmigt 🙂 och mänskligt!
Välkommen till virrpanneklubben! 😉
Skrattade gott åt ditt mumlande när du väl hade hämtat datorn, hörde absolut ingenting av vad du egentligen sa på trappen :-D!
Mera videoblogg tack!! Underbart att se dig och Nanook – ni borde få en Oscar! 😀
Härligt videoklipp! Känner igen mej så himla mycket. För många bollar i luften för att man blir stressad, ta det lugnt gumman! Vilken härlig dialekt Din mamma har 😉
Mera videoklipp, det är så kul att se. Och Du får mej att undra hur Du filmar och med vad? Jag har försökt lite förut men får så ont i armen haha.
Hej!
Är inne på din blogg för första gången. Jättefin blogg och jag är verkligen imponerad av hur du bor och lever. Otroligt vacker natur du har omkring dig och det visar du med jättefina bilder. Jag kommer absolut fortsätta följa din blogg.
Trevlig helg!
Hej och välkommen!! 🙂
Roligt att du hittade hit och jag blir glad att du tycker om min blogg och mina bilder, och att du kommer fortsätta följa bloggen.
Kram på dig! / Jonna