Här i mittskåne kom det snö inatt 🙂 Låg vaken en god stund o bara tittade på de stora vita fluffiga flingorna som vräkte ner, riktigt mysigt var det 🙂 Att det sen töar bort nu är ju en annan femma… :-/
Så ledsamt att läsa om din mormor. Hoppas innerligt att hon blir bättre så du får höra hennes skratt igen. @->—
Lite av den där snön kan du skicka till Skåne 😉 Det har kommit kanske 1 cm snö här inatt, men den verkar töa bort igen. Det behövs i alla fall ett par decimeter snö innan det går att spänna ardennerna för släden… *längtar* Får nöja mig med rockarden sålänge, men det är inte samma sak.
Nu håller vi tummar, tassar och hovar stenhårt att din mormor piggar på sig. Ta väl hand om dig och dina nära.
Ja, det är inte klokt vad det snöar “här”.. eller vid kusten rättare sagt då 🙂 Skottat 3 dagar på raken nu och det får räcka nu tycker jag. Körde genom “byn din” med förra veckan så jag kände igen gröna huset efter tittat till sidan din nån gång i början på förra veckan och läst nån månad bakåt..
Tråkigt det med mormor. Tänkte på dig och mormorn när jag var till Näsåker för en vecka sedan med. Men att du får se sådana där norrsken 7 mil västerut gör mig lite avis 🙂
Shit så mycket snö du har… Liiiiite avis är jag nog allt 😉
Men jag uppskattar min skånska vinter, ingen snö, ingen is på bilen o ingen kyla 😀
Härliga bilder! Fortsätt att njuta av vår fina snövinter här i Norrland
Alltid tyckt att vintern är härlig när det är snö ute, jag somnar nog gott nu när jag tittat på dessa härliga vinterbilder, sov så gott Jonna!
Åååå….jag saknar dom föregående vintrarna med ordentligt med snö när jag ser dina bilder 🙂 Vi har snö nu med men inte sådär…
Hmm…. Tycker nog att du kunde dela med dig lite av den där snön. 😉 Här nere har det fortfarande inte kommit någon.
fina bilder på dig o snön
Ha min dotter 9 år känner samma känsla. Ånej inget mera ljus mys. Härligt en stund men inget man kan vara utan.
Här i mittskåne kom det snö inatt 🙂 Låg vaken en god stund o bara tittade på de stora vita fluffiga flingorna som vräkte ner, riktigt mysigt var det 🙂 Att det sen töar bort nu är ju en annan femma… :-/
Mössa på Jonna…
Ooooohhhh vad avundsjuk jag blir när jag ser all den snön, här nere (norra Skåne) snöade det inatt men det är redan på väg bort 🙁
Så ledsamt att läsa om din mormor. Hoppas innerligt att hon blir bättre så du får höra hennes skratt igen. @->—
Lite av den där snön kan du skicka till Skåne 😉 Det har kommit kanske 1 cm snö här inatt, men den verkar töa bort igen. Det behövs i alla fall ett par decimeter snö innan det går att spänna ardennerna för släden… *längtar* Får nöja mig med rockarden sålänge, men det är inte samma sak.
Nu håller vi tummar, tassar och hovar stenhårt att din mormor piggar på sig. Ta väl hand om dig och dina nära.
Mvh
Malin
Åh så vackert med knähög snö. Här i Umeå vräker det ner för fullt 🙂
Vilka megasnöflingor!
Ja, det är inte klokt vad det snöar “här”.. eller vid kusten rättare sagt då 🙂
Skottat 3 dagar på raken nu och det får räcka nu tycker jag. Körde genom “byn din” med förra veckan så jag kände igen gröna huset efter tittat till sidan din nån gång i början på förra veckan och läst nån månad bakåt..
Tråkigt det med mormor. Tänkte på dig och mormorn när jag var till Näsåker för en vecka sedan med. Men att du får se sådana där norrsken 7 mil västerut gör mig lite avis 🙂
härliga bilder