Hemma hos mamma och lämnar min hund där som hon ska passa, medan jag ska iväg på Zumba igen i myckelgensjö! 😀
På väg hem från Myckelgensjö efter en superrolig timma av dans! Det är 1,3 mil skogsväg hem. Jag tycker det är mysigt att köra genom skogen när det är mörkt ute =)
Och skotern har pajat. Här försöker min granne Stig och min brorsa Filip att laga den. Men det gick inte. Jag åker inte skoter så ofta, men det är väldigt roligt när man väl kommer ut och gör det. Jag hoppas att den kommer funka snart igen!