När jag skulle gå och borsta tänderna tittade jag ut genom fönstret i badrummet och såg att månen var så otroligt vacker inatt. Det såg ut som en riktig sagomåne. Jag var bara tvungen att ta med kameran ut och fota den.
Du kan nu inkassera ytterligare en läsare jag hittade din blogg för några dagar sedan och har nu läst hela från början till slut. Jag kommer själv från Örnsköldsvik men beslöt mig för att flyttade 100 mil söder ut till Kalmar. Jag är nöjd med mitt beslut men precis som du hade har jag en längtan till naturen och skogen. Du har gjort det delar utav min själ vill göra nämligen att flytta och bo nära naturen. Jag har precis som du har i Grundtjärn en fantastisk plats som enligt mig är den vackraste på hela jorden nämligen min farmors barndomshem, också ett 1800-tal timmerhus. Det är däremot inte en skola men däremot en gammal bondgård. Jag önskar att jag hade samma möjlighet som du att flytta och bosätta mig där i farmors barndomshem.
Jag kan inte förklara hur avundsjuk jag är på dig men samtidigt tacksam att jag genom dina bilder får ”uppleva” Norrland som jag minns och det Norrland jag är så förälskad i.
Jag önskar dig all lycka i framtiden.
Självklart kommer jag att fortsätta följa din blogg och ”uppleva” Norrland genom dina bilder.
Det ser verkligen ut som att det skulle kunna sitta en liten pojke och fiska på den där! 🙂
Du kan nu inkassera ytterligare en läsare jag hittade din blogg för några dagar sedan och har nu läst hela från början till slut. Jag kommer själv från Örnsköldsvik men beslöt mig för att flyttade 100 mil söder ut till Kalmar. Jag är nöjd med mitt beslut men precis som du hade har jag en längtan till naturen och skogen. Du har gjort det delar utav min själ vill göra nämligen att flytta och bo nära naturen. Jag har precis som du har i Grundtjärn en fantastisk plats som enligt mig är den vackraste på hela jorden nämligen min farmors barndomshem, också ett 1800-tal timmerhus. Det är däremot inte en skola men däremot en gammal bondgård. Jag önskar att jag hade samma möjlighet som du att flytta och bosätta mig där i farmors barndomshem.
Jag kan inte förklara hur avundsjuk jag är på dig men samtidigt tacksam att jag genom dina bilder får ”uppleva” Norrland som jag minns och det Norrland jag är så förälskad i.
Jag önskar dig all lycka i framtiden.
Självklart kommer jag att fortsätta följa din blogg och ”uppleva” Norrland genom dina bilder.
GRATTIS i efterskott på namnsdagen!
Ååå så fint 😀
Åh, vad vackert! Måste bara säga, Det var mamma som tipsade mig om din blogg och jag tycker den är SÅ mysig! Kram matilda