Sagomåne Posted on 24 augusti, 2011 by JonnaNär jag skulle gå och borsta tänderna tittade jag ut genom fönstret i badrummet och såg att månen var så otroligt vacker inatt. Det såg ut som en riktig sagomåne. Jag var bara tvungen att ta med kameran ut och fota den.