Tänkte lägga upp lite bilder och visa er hur sovrummet blev nu efter att jag gjort ordning det. Det känns så himla mycket bättre nu när man har ett riktigt rum där man har sina grejer, och sina kläder i garderoben. Förut har jag haft alla saker ute i skolsalen, och där är det typ…-5 grader. Inte så mysigt att gå och hämta kläder där på morgonen 😉
Men i alla fall! Här kommer bilderna 🙂



Mysigt!
Men jag tror du får ta o slänga ut adventsljusstaken, det är inte jul längre 😉
Haha ja jag filmade inte så bra där, men det var så svårt att gå i den djupa snön 😉
Jaa jag måste nog ta bort adventsljusstaken nu. Men den ger så himla mysigt ljus 🙂 Så ja tänkte att jag kunde ha kvar den hela januari iaf =)
Kram på er!
Härligt med sovrum, förstår att det var “lite” kyligt med klädhämtningen!
Det ser riktigt mysigt och inbjudande ut