Sovrummet klart

Tänkte lägga upp lite bilder och visa er hur sovrummet blev nu efter att jag gjort ordning det. Det känns så himla mycket bättre nu när man har ett riktigt rum där man har sina grejer, och sina kläder i garderoben. Förut har jag haft alla saker ute i skolsalen, och där är det typ…-5 grader. Inte så mysigt att gå och hämta kläder där på morgonen 😉

Men i alla fall! Här kommer bilderna 🙂

4 Kommentarer på “Sovrummet klart

    • jonna Post author

      Haha ja jag filmade inte så bra där, men det var så svårt att gå i den djupa snön 😉
      Jaa jag måste nog ta bort adventsljusstaken nu. Men den ger så himla mysigt ljus 🙂 Så ja tänkte att jag kunde ha kvar den hela januari iaf =)

      Kram på er!

      Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.