I morse väcktes jag tidigt av att min bror Isac och hans Hannah knackade på dörren. Det var strålande vackert väder och alldeles vindstilla. En perfekt dag för att äntligen ta ett första dopp. Så vi hämtade min andra bror Filip och begav oss ner till sjön för att bada.
Vi tog med oss fika och tände även bastun så vi kunde basta. Det var riktigt mysigt!
Tyvärr så han vi bara vara på stranden en timma innan molnen lade sig tjockt över himlen och blåsten kom så vi gick hem igen. Men det gjorde ingenting. Jag han i alla fall bada och vi hade en riktigt mysig stund 😀



