Nu är det bara några minuter kvar innan tävlingen om Norrmejerier Stipendiet är avgjort. Oj oj oj vad spännande. Nu är jag verkligen nervös! 🙂
Och jag har fått världens gulligaste mail! Från världens gulligaste barn! Så jag tänkte att jag måste visa er detta. Åh vad jag blev rörd. Det här gick bara rakt i hjärtat!
Tack Malin och Martin för att ni hejar på mig!!! <3

