Hej på er!
Oj vilka intensiva dagar jag har haft nu. Har jobbat stenhårt från morgon till natt med lite olika projekt som jag vill hinna klart med inför utställningen i Myckelgensjö den 1 maj. Jag tycker alltid att jag börjar i god tid men det spelar liksom ingen roll, för i slutet är man ändå alltid stressad. Och ju mer jag gör desto mer nya idéer får jag som jag vill hinna klart med.
Och igår fick jag hjälp av Tage att byta däck på min kära bil. För i morgon ska den nämligen in på en verkstad och lagas! Som jag längtat. Den har varit avställd under vintern då jag inte hade möjlighet att laga den innan besiktningen. Men nu ska jag få ordning på den. Det kommer kännas så otroligt skönt att ha egen bil igen, så jag kan känna mig helt oberoende av andra. En fungerande bil är ett måste när man bor såhär. Så jag är superglad för detta 😀
Nu måste jag fortsätta jobba!
Hoppas ni haft en riktigt bra helg allesammans! <3


