I eftermiddags åkte jag och mamma in till Sollefteå igen för att hälsa på morfar. När jag kom dit blev jag så glatt överraskad när jag fick se hur pigg och kry han hade blivit. Nästan som en förvandling hade skett. Han ska få komma hem till Näsåker redan i början av nästa vecka. Åhh…vilken otroligt tung sten som lättade från mitt hjärta. Jag var så rädd ett tag att han inte skulle klara av det. Men nu vet jag att allt kommer bli bra igen 🙂
Jag kom nyss hem nu. Det blåste så enormt mycket på vägen hem att jag nästan var rädd för fallande träd. Det har varit mycket stormar de senaste dagarna. Skönt att vara hemma igen i alla fall.
Nu har jag gjort upp en eld och tänt lite ljus. Nanook har somnat i sängen och jag ska koka mig en kopp te.
Ha en fin kväll allihopa! Kram på er ♥


