Märkligt ljus Posted on 18 januari, 2011 by JonnaIbland när solen är på väg ner så blir det ett väldigt vackert ljusfenomen på himlen. Har aldrig sett det innan jag flyttade hit. Det ser nästa ut en som jättestor strålkastare som lyser rakt upp. Har ni sett det förut?