I natt är det fullmåne. Och inte vilken fullmåne som helst, utan “Blue moon“. Det är den andra fullmånen denna månaden. Nästa gång det sker är om tre år. Jag har varit ute en lång stund för att titta på månen och fotat i det vackra månljuset som lyste upp dimman över ängarna. Det var vackrare än jag med ord kan beskriva. Jag får så mycket energi av att vara ute en sådan här natt. Det måste vara något alldeles magiskt med fullmåne 🙂


