Orkeslös

Alltså fyy vad jag mår konstigt idag. Eller det gjorde jag redan igår kväll. Det känns som jag bara har 10 % av min energi. Känner mig totalt orkeslös. Ont i hövve. Blek och skör. uuuhhh. Jag har sovit en stund på dagen idag för jag orkade verkligen inget annat. Det är så konstigt. Jag är ju inte sjuk liksom. Inte feber och ingen täppt näsa. Märkligt.

Så, nu vet ni varför jag bloggar lite segt. Jag trodde inte jag skulle orka göra något idag, men så har jag ju kör i kväll i Näsåker. Och det är tack vare den som jag faktiskt tvingat mig komma igång lite nu på eftermiddagen. Ska åka alldeles strax. Ville bara säga hej till er! Hoppas ni mår bra! KRAM ♥

Känner mig som en zombie idag. Tänkte att en rosa tröja skulle få mig att känna mig piggare haha.

Känner mig som en zombie idag. Tänkte att en rosa tröja skulle få mig att känna mig piggare haha.