Klippte ihop en liten snö-film med lite olika klipp från när jag varit ute i skogen. Brukar ju ofta ställa upp kameran på ett stativ och ibland låter jag den spela in utan någon vidare tanke. Vilket ofta resulterar i att jag har massa små klipp från olika dagar som sedan är roligt att titta på.
Musiken i filmen har jag komponerat själv. Brukar ibland sitta och göra små melodier i ett musikprogram. Då använder jag tangentbordet på datorn som ett piano. Så nu börjar jag drömma om ett riktigt digitalt piano så man kan skapa musik på pianot istället och direkt in i datorn. Det finns oändligt med möjligheter med dagens teknik alltså.. 🙂
Titta gärna i HD om ni har möjlighet (som jag inte kan pga mitt sega internet)
