I vattenvärlden Posted on 3 februari, 2013 by JonnaVatten är så helande. Om jag hade ett badkar skulle jag bada varje kväll. Så jag passade på nu medan jag är här, och tog ett bad vid halv 4 i natt/morse. Det var det bästa jag kunnat gjort nu 🙂