Videoblogg

Hej!
Nu lägger jag upp videobloggen som jag gjorde inatt när jag var ute i skogen för att se soluppgången. Jag tog ju med mig datorn så att jag kunde lyssna på musik, och med webbkameran spelade jag in en videoblogg. Som vanligt blev min videoblogg en aning flummig, mest på grund av alla miljoner mygg som tillslut gjorde mig till ett nervvrak 😉
Trots myggen var det en riktigt vacker natt. Det här ska jag göra fler gånger 🙂

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x527sk6Dkv4[/youtube]