Videoblogg

Godkväll på er!
Jag tänkte bara lite snabbt lägga upp en liten flummig videoblogg som jag gjorde för en stund sedan när jag var på väg hem efter en mysig kväll med mamma och bröderna. Jag döpte videobloggen till “Virrpanna” eftersom den ger ett ganska starkt intryck av  jag är just en sådan. Det stämmer nog också, men bara ibland. När jag är trött blir jag virrig. Och det är jag, så jag borde nog sova nu med detsamma! 🙂

Godnattkramar! <3
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bh8JOMeTwGM[/youtube]

Videoblogg

Nu är jag klar med filmen som jag sa att jag höll på med igår! Jag hade ju en massa gamla videoklipp i filmkameran som jag hade glömt bort att jag hade, så jag tänkte att jag skulle lägga ihop dom till en liten film. Haha den blev helt galen som vanligt. Ni får helt enkelt ta den med en nypa salt 😉

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z0lBzsEWdXA[/youtube]

 

Videoblogg

Här kommer en liten videoblogg som gjordes i juni när min storebror och hans flickvän var här i Grundtjärn. Vi gick ner till Åbron (sjön) och tog årets första dopp, och min bror filmade lite så jag klippte ihop det till en liten film 🙂
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tt7IOIcqvJw&feature=channel_video_title[/youtube]