Äntligen är min bil godkänd och färdigbesiktigad! Hade nästan glömt bort att jag skulle in till Sollefteå för besiktning tidigt på morgonen idag. Tur att mamma frågade sent igår kväll. Mycket annat i huvudet nu 🙂
Men nu är den i alla fall klar och det känns så himla skönt. Känns som det varit så mycket strul med den på sista tiden. Mycket lagning hit och dit. Men NU! Nu kan jag tuta och köra. Vi firade det med en glass efter besiktningen 🙂


Bra Jonna att bilen funkar – ta gärna en tur med Michael och visa honom Höga Kusten, Bönhamn mm mm. Ådalen och Höga Kusten – kan det finnas vackrare ställen? 🙂
Håller med!!
Ja Höga kusten med Nordingrå, Bönhamn och Ådalen skulle du
nog även tipsa det Amerikanska filmteamet om, för vackrare ställen
i Sverige finns inte!
ta gärna en titt förbi skorped!
Så sant, vackrare ställe än Höga Kusten finns inte!! Och en båttur ut till Ulvön, Trysunda eller Grisslan är verkligen att rekommendera! 🙂
Rotsidan is the shit. Men man bör kanske meddela att det är ett naturreservat. Eftersom det finns en massa sten där som kan vara lockande att ta hem eller bygga konstverk av. Vilket inte är så populärt i ett naturreservat.
Åh så skönt! Är ju ett måste med bil där uppe och det är ju bra att den är godkänd nu! 🙂
Gött Jonna!Kvalitetsbilen rullar ännu ett år…..
Grattis, vad härligt! 🙂
Kan bara inte sluta le när jag ser bilder på er två 🙂
Vad fint 🙂
Härligt Jonna! Nu kan ni åka på utflykt precis när ni utan att behöva låna en bil. Ut och visa Michael vårt vackra land! 🙂
Yeay, härligt 🙂
Så bra! Man behöver verkligen en bil på landet::