En ny vecka

Hej på er!
Så var det måndag igen. Men jag har haft en jättebra helg så jag känner mig redo för en ny vecka. Var väldigt trött i morse bara, eftersom jag hade varit uppe ute halva natten för att lyssna på märkliga ljud från himlen. Spelade in lite med kameran som ja ska ladda upp sen så ni får höra 🙂

Jag sitter här och jobbar och ska strax åka till Näsåker för att posta lite paket, hälsa på morfar och sedan gå på ett viktigt möte i kväll. Så ja ska skynda mig göra klart lite grejer innan jag far. Ville bara skriva och önska er en trevlig måndag! Skriver mer sen när jag kommer hem! 🙂

Kramar <3

Jag och Nanook gick ut på en liten promenad i solen som var på väg ner innan ens klockan var 2 på dagen. Nu gäller det att ta vara på solljuset så gott man kan så man överlever de här mörka månaderna framöver 🙂

12 Kommentarer på “En ny vecka

  1. Matilda

    Ja, det gäller verkligen att ta tillvara på de strålar som bjuds på dagen.
    Fin bild på nig och Nannok i solnedgången.
    Önskar dig det samma, en fin måndag & en fin vecka.

    Kram <3

    Reply
  2. Anki

    Ja, Du är då för go Du Jonna. Jag blir rent av rörd över Din omtänksamhet mot oss som läser Dina fina blogginlägg. Tänk att Du tar Dig tid att skriva fastän Du har så mycket att göra.
    Ser fram emot Din ljudfil senare. Visst är det underbart så fort solen skiner fast det är så korta timmar vi får se den nu.
    Kramar från Sundsvall

    Reply

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.